Neprihlásený zákazník
Nenechaj si újsť výpredajové ceny >

Dôležité informácie

Dávajte si pozor na seba aj svojich blízkych.

Aktualizované: 20. mája 2020 06:10

Prinášame vám všetky dôležité informácie s ohľadom na platné obmedzenia, nariadené Ústredným krízovým štábom SR, ktoré sa dotýkajú nášho fungovania. Informácie priebežne aktualizujeme. Pre základné informácie môžete využiť našu telefonickú infolinku +421 2 5564 8694 (pondelok až piatok 08:30 - 12:00 / 13:00 - 16:30) alebo nám pošlite email . Počas pracovných dní môžete využiť aj LiveChat na našich stánkach, prípadne nás môžete kontaktovať aj cez náš profil na facebooku.


PREDAJNE:

Milí zákazníci, všetky naše kamenné predajne pre vás otvoríme už túto stredu 20. mája. Náš web ostáva aj naďalej otvorený. Pri vstupe do predajní Vás usmerní náš tím. Vstup je povolený iba s rúškom. Tešíme sa na vašu návštevu!

Otváracie hodiny od 20.5.2020:
Aupark Bratislava: Pondelok - Piatok od 10:00 - 21:00 / Sobota od 09:00 - 21:00 / Nedeľa ZATVORENÉ
Aupark Žilina: Pondelok - Sobota od 09:00 - 21:00 / Nedeľa ZATVORENÉ
Eurovea: Pondelok - Sobota od 10:00 - 21:00 / Nedeľa ZATVORENÉ


NÁKUP ONLINE:
Online nákup na našom webe je stále otvorený. Je bezpečný, pohodlný a jednoduchý. Pri nákupe nad 50€ získate dopravu zadarmo. Aktuálne je spôsob úhrady za nákup možný len bezhotovostne. Využite možnosť platiť kreditnou, alebo debetnou kartou, podporujeme Apple Pay, bankový prevod, platbu na dobierku kartou, alebo nákup na splátky (Cofidis, Cetelem). Tovar vám doručí kurier až ku vám domov. DÔLEŽITÉ: Platba na dobierku je možná IBA kartou. Osobný odber nie je možný.


DORUČOVANIE:
Aktuálne sú kurierske služby VYŤAŽENÉ a zaznamenávajú DLHŠIE dodacie lehoty. Od expedície z nášho skladu je v tomto období doručenie 2 a viac pracovných dní. Víkendové objednávky sa expedujú v pondelok. Prosíme vás o ohľaduplnosť pri kurieroch, ktorí to v tomto čase určite nemajú jednoduché.

NOVINKA: Vyber si doručenie m:zone Expres kuriérom a v rámci BRATISLAVY ti privezieme tovar (objednaný do 12:00 hod.) ešte v ten istý deň. Platí iba pre tovar, ktorý je aktuálne skladom na poštové adresy v rámci Bratislavských obvodov.

Doručenie zaplatených objednávok v pracovné dni vytvorených:

  • do 12:00 hod. - v aktuálny deň v čase od 13:00 hod. do 18:00 hod.
  • po 12:00 hod. - nasledujúci deň v čase od 9:00 hod. do 18:00 hod.

OBJEDNÁVKY:
Náš m:zone tím pre elektronický obchod funguje v nezmenenom režime. Sme pripravený vyriešiť vaše objednávky čo najrýchlejšie. Pre viac informácií o vašej objednávke nám napíšte na email s číslom vašej objednávky, alebo využite aj nás LiveChat na stránkach. Spojíme sa s vami čo najskôr, ak nám necháte svoje telefónne čislo, zavoláme vám. Získate od nás všetky odpovede na tovar, spôsob doručenia, rady aj pomoc.


SERVIS:
V prípade otázok využite formulár na stránke www.mzone.sk/servis, alebo nás neváhajte kontaktovať emailom na . Telefonický kontakt pre servis je aj v tomto období dostupný na telefónnych číslach: + 421 907 700 233 (Servis Eurovea) a + 421 917 979 291 (Servis Aupark). Nové servisné zákazky (napríklad oprava / technický problém ) vzhľadom na aktuálny stav je možné prijať len zaslaním kuriérskou spoločnosťou na adresu: m:zone Aupark, Einsteinova 18, 851 01 Bratislava.


REKLAMÁCIE:
V prípade otázok ohľadne vašej reklamácie (napr. vybavená reklamácia) nás neváhajte kontaktovať emailom na . V prípade potreby reklamovať váš produkt, ho môžete odoslať zodpovedne zabalený kurierom spolu so sprievodným listom s vyjadrením závady na adresu: m:zone Aupark, Einsteinova 18, 851 01 Bratislava. DÔLEŽITÉ: Reklamovať je v tomto období možné iba odoslaním kurierskou spoločnosťou, nie osobne.


VÝKUP:
Nakoľko je výkup starších zariadení (trade-in) možný iba v našich kamenných predajniach, vzhľadom na aktuálnu situáciu, výkup nie je možné realizovať. Naši Apple experti musia fyzicky skontrolovať stav vášho zariadenia, pomôcť pri migrovaní obsahu, poradiť a to bez fyzického kontaktu skutočne nefunguje.


Najčastejšie otázky a odpovede:

Aktuálne sú všetky naše kamenné predajne uzatvorené od 16.3. do odvolania. Využite objednať si tovar online na našich stránkach.

Samozrejme, náš eshop funguje v bežnom režime, sme stále otvorený. Objednajte jednoducho z pohodlia domova a my vám tovar zašleme kuriérom až ku vám domov. Osobný odber na predajniach aktuálne nie je možný (predajne sú uzatvorené od 16. do odvolania), ked budú opäť otvorené radi Vás u nás privítame. Využite platbu vopred. Prevziatie bude rýchlejšie a jednoduchšie. Kuriéri sa usilujú o maximálnu bezpečnosť, eliminujú fyzický kontakt na minimum. Vedia po dohode nechať zásielku pri vašich dverách.

Samozrejme, nákup na splátky funguje online aj pri nariadených obmedzeniach! Využite aktuálnu špeciálnu akciu nakúpiť až do konca marca bez navýšenia až na 24 mesiacov. Všetky podrobnejšie informácie nájdete na našej stránke tu Nákup na splátky. Tovar objednaný pri nákupe na splátky je doručovaný kurierom. Celý proces je elektronický, nemusíte nikam chodiť.

Vyskúšajte náš online chat, ktorý funguje spoľahlivo (zatiaľ pondelok až piatok medzi 9:00-16:00, naživo naši Apple experti). Môžete nám nechať odkaz cez chat (ak je offline), alebo priamo napísať na naše adresy , (pre firemných klientov), , alebo . Ak nám pošlete aj vaše telefonne čislo, zavoláme vám.

Na našich skladoch máme veľké množstvo produktov. Priebežne doplňame skladové zásoby, zásobovanie funguje a nie je obmedzené. Čo sa nachádza u nás expedujeme okamžite, najneskôr na druhý deň od prijatia objednávky (vikendové objednávky v pondelok). Pri voliteľných konfiguráciách počítačov Mac (CTO) nevieme presne odhadnúť dobu dodania. Omedzenia na celom svete predlžujú čas kedy sa dostane počítač z výroby až na náš sklad. Dobré správy sú, že výroba nie je zastavená a počítače nám postupne chodia.

V prípade potreby reklamovať váš produkt, ho môžete odoslať zodpovedne zabalený kurierom spolu so sprievodným listom s vyjadrením závady na adresu m:zone Aupark, Einsteinova 18, 851 01 Bratislava. DÔLEŽITÉ: Reklamovať je v tomto období možné iba odoslaním kurierskou spoločnosťou, nie osobne. V prípade otázok ohľadne vašej reklamácie (napr. vybavená reklamácia) nás neváhajte kontaktovať emailom na .

V prípade vybavenej reklamácie od nás obdržíte správu (SMS a email). Aktuálne nie je možné aby ste si osobne reklamáciu vyzdvihli. Budeme ju posielať kurierom. Ak budete mať otázky, kontaktujte nás prosíme mailom . Do správy nám nezabudnite napísať číslo vašej reklamácie a adresu, na ktorú vám reklamáciu môžeme poslať kuriérom.

V prípade ukončenej servisnej zákazky obdržíte od nás správu (SMS a email). Aktuálne nie je možné aby ste si osobne prevzali svoje zariadenie zo servisu. Budeme ho zasielať kurierom, alebo na vás počká kým sa opäť neotvoria naše predajne. Ak budete mať otázky, kontaktujte nás prosíme mailom . Do správy nám nezabudnite napísať číslo vašej servisnej zákazky, spôsob platby (dobierka kartou alebo prevodom) a adresu, na ktorú vám zákazku môžeme poslať kuriérom.

Naši kolegovia z oddelenia starostlivosti o firemných zákazníkov su v plnom nasadení. Sme pripravení poradiť s výberom produktov a riešení, s financovaním nákupu, pomôžeme s konzultáciou. Môžete nás kontaktovať mailom , alebo telefonicky +421 918 817 889 alebo +421 905 337 022. Viac informácii nájdete priamo tu www.mzone.sk/prefirmy

Tovar ktorý si zakúpite na našich stránkach, ale rovnako aj v predajniach, môžete aj po uplynutí zákonnej lehoty (14 dní pre online) vrátiť až do 30 dní. My vám ho vymeníme za iný, alebo vám vrátime peniaze. Tovar musí byť v takomto prípade neotvorený, nepoužitý, nepoškodený a v originálnom balení. Tovar je potrebné zaslať kuriérom spolu s príslušenstvom, vrátane dokumentácie, dokladu o zaplatení, dodacieho listu na adresu: m:zone Aupark, Einsteinova 18, 851 01 Bratislava. DÔLEŽITÉ: Vrátenie tovaru je v tomto období možné iba odoslaním kurierskou spoločnosťou, nie osobne. Ak by ste mali produkt, ktorý ste používali a zistili ste, že ho potrebujete vrátiť kontaktujte nás servis@mzone.sk, spoločne to preberieme a navrhneme vám odkupnú cenu, primeranú ku opotrebovaniu produktu. Každý takýto prípad riešime individuálne, hľadáme možnosti aby sme vám pomohli. Môžete sa na nás s dôverou obrátiť.

Ak mate zakúpený m:zone care+ a vaše zariadenie potrebuje opravu, prosim venujte pozornosť danému postupu. Na nasledovnej stránke https://hlasimskodu.eu/m-zone nahláste vašu poistnú udalosť. Po nahratí všetkých dokumentov je potrebné odhlásenie na iOS zariadení (iPhone, iPad) služby FMI (Find My iPhone). Podrobný návod nájdeš na tomto linku: Odstránenie zariadenia zo služby Nájsť môj iPhone. Po odhlásení zo služby FMI je potrebné daný produkt dosledne a bezpečne zabaliť a odoslať kuriérom spolu so sprievodným listom (hlášenkou na našu adresu: m:zone s.r.o., Aupark, Einsteinova 18, 851 01 Bratislava. DÔLEŽITÉ: Prijať zariadenie je v tomto období možné iba odoslaním kuriérskou spoločnosťou, nie je možné osobné doručenie. Opravené zariadenie vám následne zašleme kurierom priamo domov. V prípade otázok ohľadne dalíšch podrobností nás neváhajte kontaktovať emailom na .

Apple biznis riešenia presne pre vaše podnikanie. Zistiť viac
Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu vyjadrujete súhlas s ich používaním. Viac informácií