Neprihlásený zákazník

Dôležité informácie

Aktualizované: 30. november 2021 o 16:00 hod.


Prinášame vám všetky dôležité informácie s ohľadom na platné opatrenia, vyhlásené uznesením vlády SR, ktoré sa dotýkajú nášho fungovania. Informácie priebežne aktualizujeme.

Pre získanie informácií o vašej objednávke využite online formulár (magentový kruh s tromi bodkami, ktorý sa nachádza v pravom dolnom rohu našich webových stránok), alebo nám pošlite email na . Prípadne môžete využiť našu telefonickú infolinku +421 2 5564 8694 (pondelok až piatok 08:30 - 12:00 / 13:00 - 16:30).


Naše PREDAJNE od 25. novembra 2021:

Naše predajne máme otvorené v režime VÝDAJNE v skrátenom čase do 20:00. Presné otváracie hodiny našich prevádzok nájdete tu: OTVÁRACIE HODINY


INFORMÁCIE O DORUČENÍ:

Milí zákazníci, kurierske služby zaznamenávajú ZVÝŠENÝ objem doručovania. Aktuálne dostupné spôsoby doručenia:

  • KURIÉR
  • PACKETA (zásielkovňa)
  • OSOBNÝ ODBER (iba výdajňa)

REZERVÁCIE V PREDAJNI (do 48 hodín):

Využite možnosť zrýchlenej rezervácie do 48 hodín (platí iba pre tovar skladom) s možnosťou osobného vyzdvihnutia v našich predajniach, ktoré od 25. 11. 2021 sú dostupné iba ako výdajné miesto s možnosťou platby iba hotovosťou, alebo kartou (nákup na splátky a výkup pri vyzdvihnutí tovaru nie je možný). Rezerváciu vytvoríte jednoducho pomocou tlačidla Rezervovať v predajni, ktoré nájdete pri produktoch (iba produkty skladom).

DÔLEŽITÉ UPOZORNENIE: Nariadenia ÚKŠSR nám dovoľuje len VYDANIE tovaru z vašej rezervácie. V predajniach vám nemôžeme predať ďalší tovar, podľa vášho želania.

NÁKUP ONLINE: (v tomto období Vám tovar radi doručíme kuriérom, Packetou (zásielkovňa) alebo si ho môžete vyzdvihnúť v našich predajniach)

Online nákup na našom webe je stále otvorený. Je bezpečný, pohodlný a jednoduchý. Využite možnosť platiť kreditnou, alebo debetnou kartou, podporujeme Apple Pay, bankový prevod, platbu na dobierku kartou, alebo nákup na splátky (Cofidis, Cetelem). Tovar vám doručí kurier až ku vám domov, alebo si ho môžete vyzdvihnúť cez Packetu (zásielkovňa) a v našich predajniach (v režime výdajňa).

Víkendové objednávky sa expedujú v priebehu nasledujúceho týždňa.


SERVIS:

V prípade potreby servisu Vášho Apple zariadenia navštívte naše predajne. Presné otváracie hodiny našich servisných prevádok v rámci predajní nájdete tu: OTVÁRACIE HODINY


V prípade otázok využite formulár na stránke www.mzone.sk/servis, alebo nás neváhajte kontaktovať emailom na . Telefonický kontakt pre servis je aj v tomto období dostupný na telefónnych číslach: + 421 907 700 233 (Servis Eurovea) a + 421 917 979 291 (Servis Aupark). Nové servisné zákazky (napríklad oprava / technický problém) je možné vyriešiť tiež zaslaním kuriérskou spoločnosťou na adresu: m:zone Aupark, Einsteinova 18, 851 01 Bratislava.

NOVINKA: Servisuj pohodlne a online. Over si cenu na stránke www.mzone.sk/servis,. Kurier tvoje zariadenie vyzvihne a aj doručí opravené až ku tebe domov.



Najčastejšie otázky a odpovede:

Áno, všetky naše kamenné predajne sú až do dovolania otvorené v režime výdajní v skrátenom čase do 20:00.

Áno, osobný odber v predajniach (výdajniach) je možný. Využite platbu vopred. Prevziatie bude rýchlejšie a jednoduchšie. Pri osobnom odbere v našich výdajniach je možná platbakartou, v hotovosti, ale a tiež formou splátkového predaja.

Áno, výkup je v našich predajniach možný aj v prípade, že naše predajne sú aktuálne v režime výdajní. Nezabudnite, že online výkup je možné zrealizovať tiež online formou bez toho, že by ste museli navštíviť naše predajne osobne.

Samozrejme, nákup na splátky funguje 24 hodín denne. Všetky podrobnejšie informácie nájdete na našej stránke tu Nákup na splátky. Tovar objednaný pri nákupe na splátky Vám doručíme kuriérom. Celý proces je elektronický, nemusíte nikam chodiť. V prípade osobného odberu v predajni je taktiež možné zrealizovať splátkový predaj.

V prípade potreby reklamovať váš produkt, sa môžete osobne zastaviť v našich predajniach, alebo ho môžete odoslať zodpovedne zabalený kurierom spolu so sprievodným listom s vyjadrením závady na adresu m:zone Aupark, Einsteinova 18, 851 01 Bratislava. V prípade otázok ohľadne vašej reklamácie (napr. vybavená reklamácia) nás neváhajte kontaktovať emailom na .

V prípade vybavenej reklamácie od nás obdržíte správu (SMS a email). Aktuálne je možné osobne vyzdvihnutie. V prípade potreby vám ju vieme posielať kurierom. Ak budete mať otázky, kontaktujte nás prosíme mailom . Do správy nám nezabudnite napísať číslo vašej reklamácie a adresu, na ktorú vám reklamáciu môžeme poslať kuriérom.

V prípade ukončenej servisnej zákazky obdržíte od nás správu (SMS a email). Aktuálne je možné osobne vyzdvihnutie. V prípade potreby vám ju viemeposielať kurierom. Ak budete mať otázky, kontaktujte nás prosíme mailom . Do správy nám nezabudnite napísať číslo vašej servisnej zákazky, spôsob platby (dobierka kartou alebo prevodom) a adresu, na ktorú vám zákazku môžeme poslať kuriérom.

Tovar ktorý si zakúpite na našich stránkach, ale rovnako aj v predajniach, môžete aj po uplynutí zákonnej lehoty (14 dní pre online) vrátiť až do 30 dní. My vám ho vymeníme za iný, alebo vám vrátime peniaze. Tovar musí byť v takomto prípade neotvorený, nepoužitý, nepoškodený a v originálnom balení. Tovar môžete reklamovať osobne v našich predajniach, alebo ho môžete zaslať kuriérom spolu s príslušenstvom, vrátane dokumentácie, dokladu o zaplatení, dodacieho listu na adresu: m:zone Aupark, Einsteinova 18, 851 01 Bratislava. DÔLEŽITÉ: V prípade že nás nemôžete navštíviť osobne a máte produkt, ktorý ste používali a zistili ste, že ho potrebujete vrátiť kontaktujte nás servis@mzone.sk, spoločne to preberieme a navrhneme vám odkupnú cenu, primeranú ku opotrebovaniu produktu. Každý takýto prípad riešime individuálne, hľadáme možnosti aby sme vám pomohli. Môžete sa na nás s dôverou obrátiť.

Navštívte nás v našich predajniach a naši Apple experti sa o vás postarajú. V prípade že nás nemôžete navštíviť osobne, mate zakúpený m:zone care+ a vaše zariadenie potrebuje opravu, prosim venujte pozornosť danému postupu. Na nasledovnej stránke https://hlasimskodu.eu/m-zone nahláste vašu poistnú udalosť. Po nahratí všetkých dokumentov je potrebné odhlásenie na iOS zariadení (iPhone, iPad) služby FMI (Find My iPhone). Podrobný návod nájdeš na tomto linku: Odstránenie zariadenia zo služby Nájsť môj iPhone. Po odhlásení zo služby FMI je potrebné daný produkt dosledne a bezpečne zabaliť a odoslať kuriérom spolu so sprievodným listom (hlášenkou na našu adresu: m:zone s.r.o., Aupark, Einsteinova 18, 851 01 Bratislava. V prípade otázok ohľadne dalíšch podrobností nás neváhajte kontaktovať emailom na .

Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu vyjadrujete súhlas s ich používaním. Viac informácií